20 Mayıs 2013 Pazartesi

Avrupa Avrupa Dizisi Dostum Dostum Şarkı Sözleri Dinle


Son zamanlarda artık bir moda haline geldi. Hemen hemen her dizi de muhtemelen müziğin olduğu bir sahne vardır. TRT 1 ekranlarında yayınlanan Avrupa Avrupa dizisinde çalan Aşık Veysel’in Dostum Dostum parçası bizleri alıp eskilere doğru götürdü. Oldukça güzel ve eski bir parça olan Dostum Dostum şarkı sözlerine makalemizin devamında ulaşabilirsiniz.
Avrupa Avrupa Avrupa Avrupa Dizisi Dostum Dostum Şarkı Sözleri Dinle

Dostum Dostum Şarkı Sözleri

BİN CEFALAR ETSEN ALMAM ÜSTÜME OY
GAYET SİRİN GELDİ DİLLERİ DOSTUM OY
VARIP YADELLERE MEYİL VARİRSEN OY
KIŞ OLA BAĞLANA YOLLARIN
[Nakarat]
DOSTUM DOSTUM DOSTUM
DOSTUM GELSENE CANIM
ESKİ GÜNLER HAYALİMDEN GİTMİYOR OY
BİR DEDİĞİM DİĞERİNİ TUTMUYOR OY
YİĞİDİM GEL SANA GÜCÜM YETMİYOR OY
SENSİZ DÜNYA MALI NEYLEYİM
[Nakarat]
İLAHİ OLMAYA YARDAN AYIRAN OY
BAHÇEDE BÜLBÜLLER ÖTÜYOR UYAN OY
KULA GÖLGE İSEM ALLAHA AYAN OY
SENDEN AYRILALI GÜLMEDİM
[Nakarat]
PİR SULTAN ABDALIM GÜLÜM DERMİŞLER OY
ŞU ŞİRİN CANINA NASIL KIYMIŞLAR OY
İSTER İSEN DÜNYA MALI VERMİŞLER OY
SENSİZ DÜNYA MALI NEYLEYİM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder