15 Mayıs 2013 Çarşamba

Leyla ile Mecnun Dizisi Nisan Yağmuru Şarkı Sözleri Dinle


TRT 1 ekranlarının sevilen dizisi Leyla İle Mecnun’un yeni bölümünde söylenen Ferdi Tayfur’un Nisan Yağmur’u şarkısı herkes tarafından oldukça beğenildi. Bu makalemiz de de Ferdi Tayfur’un Nisan Yağmuru şarkısının hem sözlerine hemde videosuna yer verdik.


Yine nisan yağmurunda ıslanacağım
Yine sensiz bulutlarla dertleşeceğim
Farkında olmadan üşüdüğümün, hasret ateşiyle kavrulacağım
Benim böyle feryadımı duymuyor musun
Sensiz benim tek tesellim anlamıyorsun
Şimdi çok uzaklarda gurbet ellerdeyim
Hayatın çekilmeyen pençesindeyim
Şimdi çok uzaklarda gurbet ellerdeyim
Hayatın bunalım sellerindeyim trvikipedi.com
İstersen sessiz gel haber vermeden
Göreceksin beni ben ne haldeyim
Belki bir gün uzaklardan koşup gelirsin
Belki gördüğünde beni tanıyamazsın
Gücenirim diye sakın düşünme
Hangi zaman oldu canım sende haklısın
Gel de bitsin dertlerimiz, kederlerimiz
Gel de gülsün gözlerimiz, gönüllerimiz
Şimdi çok uzaklarda gurbet ellerdeyim
Hayatın çekilmeyen pençesindeyim
Şimdi çok uzaklarda gurbet ellerdeyim
Hayatın bunalım sellerindeyim
İstersen sessiz gel haber vermeden
Göreceksin beni ben ne haldeyim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder