10 Mayıs 2013 Cuma

Seksenler Dizisi Unutulmaz Deme Bana Dinle Şarkı Sözleri

Seksenler Dizisi Unutulmaz Deme Bana Dinle Şarkı Sözleri unutulmaz bana deme dinle, seksenler dizi müzikleri, seksenler dizisinde çalan şarkılar, seksenler unutulmaz deme bana şarkı sözleri, seksenler dizisi unutulmaz deme bana kim söylüyor TRT 1 ekranlarının sevilen dizi Seksenler, yeni bölümü ile seyircileri oldukça hüzünlendirdi. Bir türlü aşkına karşılık bulamayan Şoray, Almanya’ya gitme kararı alarak oldukça duygulu anlar yaşattı. Bu esnada söylenen Unutulmaz Deme Bana şarkısı ayrı bir duygulara büründürdü herkesi. Biz de bu makalemiz de Unutulmaz Deme Bana parçasının şarkı sözlerine ve videosuna yer verdik. İyi dinlemeler. Unutulmaz Deme Bana Şarkı Sözleri Unutulmaz deme bana unutulur unutulur Kapanır en derin yara acısı da unutulur Bir rüyadır gelir geçer Her aşk bir gün hayal olur Unutulmaz denen günler unutulur unutulur Bu hayat böyledir dostum Yaşanan gün mazi olur En değerli hatıralar bir gün gelir unutulur En acı dermandır yıllar Sen dursan da dünya döner Kalbini dağlayan yangın yavaş yavaş küle döner Bir rüyadır gelir geçer Her aşk bir gün hayal olur Unutulmaz denen günler unutulur unutulur Bu hayat böyledir dostum Yaşanan gün mazi olur En değerli hatıralar bir gün gelir unutulur Ne kadar sevmiştim seni Ölürdüm öl dediğin yerde Gözlerimden pınar gibi Akıp giden yaşlar nerde Bir rüyadır gelir geçer Her aşk bir gün hayal olur Unutulmaz denen günler unutulur unutulur Bu hayat böyledir dostum Yaşanan gün mazi olur En değerli hatıralar bir gün gelir unutulur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder