5 Ağustos 2012 Pazar

Adına açılan Facebook hesabıyla dolandırdılar

Kimliği belirsiz kişiler CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Tekirdağ Milletvekili Faik Öztrak’ın 5 bin 670 arkadaşı bulunan Facebook’taki hesabının benzerini oluşturdu.
İnternet sayfasına Faik Öztrak’ın fotoğrafını da koyan dolandırıcılar, milletvekilinin listesinde bulunan kişilerle sohbet bölümünden mesajlaşmaya başladı. Dolandırıcılar Öztrak adına Fenerbahçe’nin zor günler geçirdiğini ve paraya ihtiyacı olduğunu mesaj olarak listedekilere iletirken, “Ben fanatik Fenerbahçeli’yim. Ben milletvekili olarak Fenerbahçe Spor Kulübü’ne yardım topluyorum. Siz de bir şeyler verin. Bu hesaba gönderin” diye yazdı. Sohbetlerinde hesap numarası veren dolandırıcı, Öztrak’ın Facebook’taki arkadaşlarından 1000-50 bin TL arasında değişen rakamlarda para talep etti. Dolandırıcılar, bu yöntemle çok sayıda kişiden para aldı. Faik Öztrak, Facebook hesabının bir benzerinin yapıldığını belirterek, şunları söyledi: “Sayfamda ekli olan kişileri Fenerbahçe’ye yardım adı altında dolandırmışlar. 4-5 arkadaşım telefonla aradı, olayı onlardan öğrendim. Ben tanıdığım arkadaşları arayarak verilen hesaplara para yatırmamalarını söyledim. Pazartesi (bugün) savcılığa şikayet dilekçemi ileteceğim.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder